Hlavní 456, Lázně Toušeň
Hlavní 456, Lázně Toušeň
VEKRA je největším výrobcem oken a dveří v ČR. Plastová, dřevěná, hliníková i dřevohliníková okna, dveře, posuvné systémy, ale i interiérové dveře a stínicí technika – to je nabídka pro rodinné, bytové i administrativní a komerční typy domů. Samozřejmě i v nízkoenergetickém a pasivním standardu.
VEKRA, to nejsou jen okna a dveře, ale komplexní služba – od rady při výběru, přes zaměření, až po výrobu řešení na míru, odbornou montáž a následný servis.
Najdete nás po celé ČR, navíc, na více než 15 VEKRA showroomech můžete vidět a vyzkoušet kompletní sortiment – okna, dveře, posuvné systémy, stínicí techniku, ale i interiérové dveře. Od prvního do posledního kontaktu jsou s vámi naši lidé, VEKRA lidé. I to nám pomáhá držet nejvyšší standard služeb, které poskytujeme.
VEKRA…a máte klid!
Jak byste charakterizoval VEKRU a čím se liší od ostatních dodavatelů?
VEKRA, především, není pouze dodavatel, ale přímo výrobce oken a dveří. Navíc své produkty, prakticky jako jediní v ČR, prodáváme ve vlastní prodejní síti, tedy prostřednictvím našich zaměstnanců. Ručíme tak kompletně za celou dodávku. Náš klient má jistotu, že se na nás může kdykoliv obrátit, a to i po letech. Co VEKRU hlavně odlišuje, je důraz na technicky správné konstrukční řešení. Zkušenosti ukazují, že na něm často záleží dlouhodobá funkčnost a s tím i spokojenost zákazníka. Kromě toho vyrábíme všechny typy oken a dveří, proto nikdy nebudeme klienta nutit do materiálu, který se hodí nám.
Co mohou riskovat ti, kteří podlehnou lákavé nabídce levných oken?
Měli by vědět, že skutečná kvalita oken a dveří se projeví až za několik let. Skrývá se totiž uvnitř profilů i v řadě konstrukčních a technických detailů, které laik těžko pozná. Proto by si měli okna vybírat od důvěryhodného dodavatele – který ručí stejně za materiál jako za montáž.
Co nabízíte zákazníkům navíc?
VEKRA stabilně nabízí férové ceny, špičkové produkty a služby, plus jistotu, že na zavolání zajistíme servis. Ti, kdo volí naši značku vědí, že „sleva je jen číslo“ a ošizený výrobek může způsobit velké problémy. Přesvědčují se o tom bohužel i ti, kteří nás obracejí, když mají problém s okny od neznámého výrobce, pravidelně na podzim, při prvním ochlazení. VEKRA okna si, zpravidla, koupíte jen jednou za život.
Jaké používáte komunikační nástroje?
Naší největší devizou je spokojený zákazník, který nás doporučí dál, to je vždy nejlepší komunikační linka a nám se daří. I proto máme tým asi dvou set konzultantů, kteří se věnují každému, kdo se na nás obrátí. Lidé nás znají z našich spotů v televizi, využíváme internet i sociální sítě. Přesto ale preferujeme osobní komunikaci, bez které to nejde.
Co byste vzkázal zákazníkům?
Okna si kupujete většinou jednou za život a nestojí málo peněz. Věnujte pozornost výběru typu a parametrů tak, aby odpovídali místu, kde okna budou sloužit. Jedině tak splní vše, co od nich očekáváte.
Jan Tušl
člen představenstva